Adres

Sprzęt można dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:

iShop
ul. Głęboka 59
02-878 Warszawa

Wysyłka

Zachęcamy do zamawiania naszego kuriera po odbiór Państwa sprzętu – wystarczy wysłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy, podając adres i numer telefonu, a kurier tego samego dnia przyjedzie po Państwa przesyłkę – koszt takiej usługi to 15zł.

Prosimy zapoznać się z naszą kartą zgłoszeniową, na której zamieszczone są warunki naprawy. Przy wysyłce najlepiej wypełnić i dołączyć do przesyłki kartę: kliknij tutaj by pobrać kartę zgłoszenia do naprawy.

Przy wysyłce sprzętu do naprawy prosimy o dołączenie do koperty karteczki z wszystkimi niezbędnymi danymi (adres zwrotny + numer telefonu). Po otrzymaniu urządzenia bezzwłocznie się z Państwem skontaktujemy i poinformujemy o diagnozie oraz zaproponujemy naprawę.

Serwis oczekuje na decyzję Klienta:
● W przypadku decyzji o naprawie, uprzedzająca ją diagnoza jest GRATIS
● Gdy odsyłamy z powrotem, bez naprawiania, koszt diagnozy wynosi 50 zł + koszt przesyłki

Po otrzymaniu decyzji bezzwłocznie realizujemy ustalenia podjęte z Klientem

Koszt wysyłki sprzętu po dokonanej naprawie:
● Przesyłka za pobraniem > kurier = 25 zł
● Przelew > kurier = 15 zł (wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty)

Rachunek bankowy

iShop Serwis
ul.Głęboka 59
02-862 Warszawa
Mbank: 74 1140 2004 0000 3502 6745 9990
Tytuł wpłaty: Imię i nazwisko + Model urządzenia + (Rodzaj usługi: Naprawa/Zakup)

 

Ishop Serwis , Serwis Iphone , serwis ipad , naprawa iphone , naprawa ipad , wymiana ekranu , wymiana szyby iphone